-30%

Abeceda kulturnog turizma

112,00 kn

God. izd.: 2009.
Broširano, šivano
347 str.

Knjiga osvjetljava razvoj turizma u posljednjim desetljećima 20. stoljeća, kako bi se izdvojio rastući trend razvoja kulturnoga turizma, definira tu vrstu turizma i za njega korištene nazive. Obrađuju se ishodišni pojmovi kulture, turizma, kulturnog, kreativnog i hobi turizma te sintetiziraju rezultati dosadašnjih istražavanja. Opis rada međunarodnih organizacija u kulturnom turizmu poslužio je kao osnova za analizu uloge države u kulturnom turizmu.

Analiziraju se: UNESCO kao pionirska organizacija kulturnog turizma u svijetu koja ističe važnost materijalne i nematerijalne baštine; Vijeće Europe i projekt Europskih kulturnih itinerara; Europska unija i projekt Europske kulturne prijestolnice; Svjetska turistička organizacija kao krovna organizacija svjetskog turizma, te specijalizirane organizacije ICOM, ICCROM i ICOMOS. Istraživački dio knjige fokusira se na nekoliko europskih zemalja (Velika Britanija, Nizozemska, Finska, Italija, Cipar), a rezultati se kompariraju sa stanjem u Hrvatskoj, te iznose preporuke za kreiranje kulturno-turističke politike.

SKU: 9789537355180 Kategorija:

Dodatne informacije

Dimenzije 12.5 × 20 cm
Author Picture

Jelinčić Daniela Angelina

Daniela Angelina Jelinčić nakon završetka studija etnologije i talijanskog jezika s književnošću 1995. godine zapošljava se u Institutu za međunarodne odnose (IMO) u Zagrebu, gdje do danas radi na istraživanjima u području kulturnog turizma, kulturnih politika i kulturnog razvitka. Magistrirala je i doktorirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu s temama vezanima uz kulturni turizam. Autorica je strateškog dokumenta na temu kulturnog turizma koji je hrvatska vlada 2000. godine naručila u okviru projekta “Hrvatska u 21. stoljeću: Strategija kulturnog razvitka”. U okviru projekta Ministarstva kulture RH i Instituta otvoreno društvo CultureNet Croatia (www.culturenet.hr) izradila je tematski segment kulturnog turizma kao dio portala hrvatske kulture. Urednica je dviju knjiga na temu urbanoga kulturnog turizma te kulture i razvoja, odnosno kulturnog razvoja te autorica više znanstvenih, stručnih i preglednih članaka na temu kulturnog turizma. Ekspert je Vijeća Europe za kulturni turizam, konzultantica je u kulturno-turističkim projektima te članica mreže Culturelink.
Meandar Media objavila je tri njene stručne knjige o turizmu: Abeceda kulturnog turizma, Kultura u izlogu i Kultura, turizam, interkulturalizam.