-50%

Kultura u izlogu

Jelinčić Daniela Angelina

Najniža cijena: 100,00 kn (13,27 €)
Snižena cijena: 50,00 kn (6,64 €)

God. izd.: 2010.
broširano, šivano
125 str.

(Knjiga) predstavlja svojevrsni „generički“ predložak za planiranje, analizu, primjenu i kontrolu menadžerskih i marketinških znanja i vještina ključnih za uspješno upravljanje kulturnim dobrima.

Obrađena problematika izuzetno je aktualna, atraktivna i važna za praktičare iz područja kulture i studente interdisciplinarnih područja (kulture i turizma)…, ali i za sve one zainteresirane za spoznaje koje se velikim dijelom mogu smatrati i općom kulturom svakog društveno angažiranog pojedinca.

Riječ je o radu koji na popularan i jednostavan način razvija marketinšku struku na način da marketing (menadžment) predstavlja kao neizbježnu sastavnicu djelovanja pojedinaca i organizacija u suvremenom konkurentskom okruženju, ne samo u području kulture, već i šire.

Interdisciplinarnost i osmišljavanje inovativnih pristupa obradi predmetne problematike, s osobitim naglaskom na specifičnosti Hrvatske, ali i šire regije neupitno potvrđuju da je riječ o kvalitetnom i korisnom djelu koje će (…) biti kvalitetna nadopuna postojeće oskudne literature iz obrađenog područja u Hrvatskoj i (…) predstavlja značajan prinos razvoju literature i njezine primjene iz područja upravljanja kulturnim dobrima/institucijama.

Dr. sc. Jurica Pavičić

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 9789537355562 Kategorija:

Dodatne informacije

Dimenzije 12,5 × 20 cm
Author Picture

Jelinčić Daniela Angelina

Daniela Angelina Jelinčić nakon završetka studija etnologije i talijanskog jezika s književnošću 1995. godine zapošljava se u Institutu za međunarodne odnose (IMO) u Zagrebu, gdje do danas radi na istraživanjima u području kulturnog turizma, kulturnih politika i kulturnog razvitka. Magistrirala je i doktorirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu s temama vezanima uz kulturni turizam. Autorica je strateškog dokumenta na temu kulturnog turizma koji je hrvatska vlada 2000. godine naručila u okviru projekta “Hrvatska u 21. stoljeću: Strategija kulturnog razvitka”. U okviru projekta Ministarstva kulture RH i Instituta otvoreno društvo CultureNet Croatia (www.culturenet.hr) izradila je tematski segment kulturnog turizma kao dio portala hrvatske kulture. Urednica je dviju knjiga na temu urbanoga kulturnog turizma te kulture i razvoja, odnosno kulturnog razvoja te autorica više znanstvenih, stručnih i preglednih članaka na temu kulturnog turizma. Ekspert je Vijeća Europe za kulturni turizam, konzultantica je u kulturno-turističkim projektima te članica mreže Culturelink.
Meandar Media objavila je tri njene stručne knjige o turizmu: Abeceda kulturnog turizma, Kultura u izlogu i Kultura, turizam, interkulturalizam.