Kultura u izlogu
Jelinčić Daniela Angelina
13,27 € (99,98 kn)
God. izd.: 2010.
broširano, šivano
125 str.
(Knjiga) predstavlja svojevrsni „generički“ predložak za planiranje, analizu, primjenu i kontrolu menadžerskih i marketinških znanja i vještina ključnih za uspješno upravljanje kulturnim dobrima.
Obrađena problematika izuzetno je aktualna, atraktivna i važna za praktičare iz područja kulture i studente interdisciplinarnih područja (kulture i turizma)…, ali i za sve one zainteresirane za spoznaje koje se velikim dijelom mogu smatrati i općom kulturom svakog društveno angažiranog pojedinca.
Riječ je o radu koji na popularan i jednostavan način razvija marketinšku struku na način da marketing (menadžment) predstavlja kao neizbježnu sastavnicu djelovanja pojedinaca i organizacija u suvremenom konkurentskom okruženju, ne samo u području kulture, već i šire.
Interdisciplinarnost i osmišljavanje inovativnih pristupa obradi predmetne problematike, s osobitim naglaskom na specifičnosti Hrvatske, ali i šire regije neupitno potvrđuju da je riječ o kvalitetnom i korisnom djelu koje će (…) biti kvalitetna nadopuna postojeće oskudne literature iz obrađenog područja u Hrvatskoj i (…) predstavlja značajan prinos razvoju literature i njezine primjene iz područja upravljanja kulturnim dobrima/institucijama.
Dr. sc. Jurica Pavičić
Dodatne informacije
Dimenzije | 12,5 × 20 cm |
---|