Nikada i sad

Rem Goran

9,29 

God. izd.: 2006.
Broširano,šivano
116 str.

Autoporicanje moći teorijskoga subjekta nad uspostavom bilo kakvih stabilnih kategorija o sebi i o/u svome tekstu, paradoksalno je upravo njegova jezična moć za koju je slijep, a koja je, uz citatne generatore iz teorijskih, književnih i medijskih svjetova (Bambi Molesters, Bare, Barthes, M. S. Mađer, Despotov, Mate Bašić, Štulić, Ivan Kozarac…), i te kako potentna jezgra na kojoj izrasta tekst u svoj raskoši bujanja svojih označitelja…

Sanja Jukić)

Treba uzeti u obzir da nemamo posla s naivnim pjesnikom, dapače. Prije bih rekao da je ovaj kombinatorik gotovo Kubrickovog kalibra ili barem tako usmjerene ambicije u haklanju s čitateljima ponovno nadigrao notornu čitateljsku naivnost.

Igor Gajin

Nema na zalihi

SKU: 9789532062021 Kategorija:

Dodatne informacije

Dimenzije 12,5 × 20 cm
Author Picture

Rem Goran

12 studenog 1958

Goran Rem (Slavonski Brod, 12. studenog 1958) gimnaziju je završio u Vinkovcima, kroatistiku studirao u Osijeku i Zagrebu. Doktorirao je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Radi na Novoj hrvatskoj književnosti kroatistike u Osijeku. Objavio zbirke pjesama i poetskih tekstova: Ženitva (1979), Post ili past (1985), Agregacija slova (1985), Jesenji metak (1985), Dobre oči tvoje (1996), Intima i Film (2005) te Nikada i sad (2006); poetsko-grafičku mapu objelodanio je s Ivanom Šeremetom (2001) studiju o metajezičnosti suvremenog hrvatskog pjesništva Poetika brisanih navodnika (1988) te knjigu esejističkih istraživanja o post/modernosti suvremenog hrvatskog pjesništva osamdesetih Zadovoljština u tekstu (1990), a objavljuje i nefikcionalnu prozu Čitati Hrvatsku i Slavonsko ratno pismo (1994).
Djela od 1999:
Sretne ulice – osječka čitanka (s Helenom Sablić Tomić, Osijek, Matica hrvatska Osijek, 1999), Puut nebeski – đakovačka čitanka (s Helenom Sablić Tomić, Đakovo, Matica hrvatska Đakovo, 2000), Panorama granica (izbor intermedijalnog pjesništva, pogovorna studija), Od Nacrta za ples do Totentanza & literatura i bibliografija (s predgovorom Zvonimira Mrkonjića, /časopis Riječi, 1-3, 2002/, Sisak, Matica hrvatska Sisak, 2002), Slavonski tekst hrvatske književnosti (s Helenom Sablić Tomić, znanstvena povjesnica, Zagreb, Matica hrvatska u Zagrebu, 2003), Koreografija teksta I-II (pjesništvo iskustva intermedijalnosti, studija i antologija, biobibliografije-dokumentacija, Zagreb, Meandar – Biblioteka Intermedia, 2003, Tom I. 212 str.; Tom II.), A melankolia kronikaja (Kronika melankolije, na mađarskom; predgovorna studija (5-15 str, oko 34.728 znakova)– antologija hrvatske postmoderne poezije izbor pjesama; poetički portreti i biobibliografije (oko 64.274 znaka), Pečuh, Jelenkor, 2003), Widzieć Chorwację. Panorama chorwackiej literatury i kultury (1990-2005, na poljskom/autor-prireditelj s Krystynom Pieniazek i Boguslawom Zielinskim, Poznan, Naklada Sveučilišta Adama Mickiewicza, Poznan, 2005), Nikada i sad (MeandarMedia, 2006), Šokačka čitanka (s Helenom Sablić Tomić, Osijek, Matica hrvatska Osijek/Šokačka grana Osijek, 2006), Tijelo i tekst (Osijek: Matica hrvatska Osijek, 2008), Šokci u povijesti, kulturi i književnosti (s Vladimirom Remom, Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku, Šokačka grana Osijek, 2008),
Hrvatska suvremena književnost (s Helenom Sablić Tomić, Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku, 2008),
Stil vinkovačkog studija Filozofije (s Ivanom Đermanović, Vedranom Sušcem i Katicom Vukoja, Ogranak DHK slavonsko-baranjsko-srijemski, Osijek, 2009), Kortas horvat irodalom (s Helenom Sablić Tomić; Jelenkor, Pečuh, 2009), Vinkovačka književna povjesnica (s Ružicom Pšihistal, Matica Hrvatska Vinkovci, Vinkovci 2009), Retorika kritike (Matica Hrvatska Osijek, Osijek 2010), Pogo i tekst (MeandarMedia, Zagreb, 2011).